Gallery

Voi locui in Piata Muzeului!

 Da, voi avea casuta mea!                                                                           

 Sigur ca asa ceva mi-am dorit dintotdeauna! Si asta pentru ca orice ursulet asta si-ar fi dorit!  Este perfect!

Da, in sfirsit voi avea casuta mea! Aici ii voi primi pe toti prietenii mei. Imi place in Piata Muzeului, desi acum e inca destul de frig si un ursulet ca mine ar trebui sa naneasca pe o asemenea vreme si intr-un asemenea anotimp.

 De fapt, daca stau si ma gindesc bine, tot imi voi gasi eu un locsor sa atipesc putin… Macar pina ce oamenii imi vor face casuta… Trebuie neaparat sa ma odihnesc… Pentru ca apoi, va trebui sa-mi primesc prietenii… Multi, foarte multi prieteni…

2 comments on “Voi locui in Piata Muzeului!

  1. Si eu mi-as dori sa locuiesc alaturi de tine, Francisc! Este cu adevarat minunat sa locuiesti intr-un loc plin de istorie… De ce te-ai decis sa locuiesti in Piata Muzeului?

    • Pai, in primul rind, este un loc frumos. Este chiar Piata Mica a orasului de altadata. Bisericuta e frumoasa, copaceii sint frumosi, vara imi place sa stau pe bancuta si ma viziteaza foarte multa lume. Asa ca, pur si simplu, nu ma plictisesc niciodata aici. Vino in Piata Muzeului, vino sa ma vezi din cind in cind!

Leave a Reply

