Gallery

Candelabrul vechi – sa-l pun sau sa nu-l pun?

 Cind matusa bunicutei mele era inca extrem de tinara, adica pe vremea cind Piata Muzeului era buricul tirgului, caci nu ma pot gindi ca inainte de asta, deci cu foooaaaarte multe ierni in urma, ceva mesteri ciudati ori chinuiti de talente neintelese au faurit acest candelabru:

 Intre timp, i-au disparut becurile. Nu-i nimic, am desenat eu altele! Dar, sincer de tot va intreb: sa pun acest candelabru la mine in casuta? Voua va place?

 Cei cu care am discutat spun ca este frumos. Dar pot eu sa-i cred? Poate ca se gindesc ca nu sint decit un ursulet si ca ma pot pacali. Asa ca… ma voi baza pe ce spune lumea.

Leave a Reply

