Gallery

Mi-am facut rost de un paharel (si ma uit la prostii pe net)

Am avut o zi tare interesanta! Stiti, e tot mai greu sa gasesti o cana decenta de cacao. Asa ca, imediat dupa ce m-am trezit dimineata (si asta n-a fost foarte devreme), am inceput sa mormai dupa o cana de cacao. Stiam eu ca pina la urma voi gasi pe undeva.

 N-am sa va spun acum tot felul de povesti, insa ceva tot trebuie sa batem chiar acum in cuie: un cacao bun poti sa bei numai daca nu gresesti proportiile. Pui prea mult lapte, s-a terminat! Nu-i bun! Mie nu-mi place! Poate sa spuna oricine ca nu-i asa, dar mie nu-mi place si gata. Nu ma cert cu nimeni! Dar nu-mi place!!!

 Daca e prea mult zaharul, iarasi nu e bun! Si nici daca e prea putin. Asa incit, pina la urma, a trebuit sa-mi amintesc unde am baut eu cea mai buna cana de cacao

 Timp aveam… Era dimineata. Pina la urma, trecind in revista toate posibilitatile, mi-am amintit ca cea mai buna cana de cacao chiar eu mi-am pregatit-o! Dar puteti sa va dati seama si din poza. Vezi nr.3!  Eu am facut cana asta de cacao! Si a fost buna.

 Deci, ca sa va povestesc totusi ce trebuia sa fac inainte sa ajung la portia mea de cacao, si inca urgent, era sa imi caut o canita sau un paharel, ceva. Asa, la prima vedre, nu se zarea pe nicaieri vreo canita, e mare deranj acum cu mutatul in Piata Muzeului, dar salvarea mi-a venit odata ce-am descoperit niste paharele foarte bune, in care pot sa-mi pun si bauturi calde. Ufffff…

Mi-am scos laptopul si am inceput sa ma uit la prostii. Altfel iti da mina acum, dupa ce ti-ai pus niste cacao cald la indemina! La ce prostii? Despre cacao, ca nu m-am putut abtine…

Leave a Reply

