Gallery

Ninge, ninge! Am facut “13-14” si niste ceai de fructe

Nici nu stiu ce sa mai zic! Iarasi ninge si e frig afara. Nu ma pot juca asa.  Iarasi vreti sa stau in casa si sa fiu cuminte? Uneori ma supara ca nu e vreme buna tot timpul. As vrea sa fie clar pentru toata lumea: nu sint vreun ursulet polar! Eu daca ies si ma joc citusi de putin prin zapada, de indata imi intra neaua intre pernitele de la talpite si nu-mi place asta. E prea rece zapada!

Nu stiu ce-i apuca pe ursuletii polari, dar ei par tare fericiti cind ninge. Eu, pe de alta parte, as sta numai linga soba, ca sa ma incalzesc bine de tot, si daca am si canita mea preferata, cu ceva bun, aproape ca nici nu ma mai intereseaza ca-i frig afara.

Astazi am stat si m-am uitat pe geam. Parca as fi in vacanta! N-a venit nimeni pe la mine, eu nu m-am dus pe la nimeni. Cum s-ar zice, am facut “13-14” prin casuta mea. Mesterii pe care-i asteptam n-au venit, habar n-am cind imi vor termina de facut casuta.

Sa va spun un banc cu ursii polari? Bine. Stiti de ce nu se fac carti de colorat cu ursi polari? Pentru ca n-ai avea ce colora. Iata dovada:

Acum, ca am scapat si de asta (ursuletul Floache-Floache), ma duc sa-mi fac un ceai bun. Va plac fructele? Sigur. Gasiti pe afara? Sigur ca nu! Nu va tot plingeti, pentru asta s-a inventat ceaiul cu fructe de padure. Da, si cu zmeura.

Yokie-dokie! Avem ce ne trebuie! Cald si bun. Meritam sa ne si distram putin? Priviti numai cum bea motanul laptele!

Leave a Reply

