Gallery

Ziua portocalelor: cintecele, filmulete, Orange-art!

Deci, azi am avut o zi plina de portocale. M-am dus in bucatarie si am scos din “cosul zilnic”  niste portocale frumoase si dulci si am facut din ele o floricica, cu lamiie in mijloc. A iesit foarte dragut. Am fost foarte mindru de mine, sper ca o sa va placa si voua, mai ales ca am realizat o adevarata “galerie“. Dar sa incepem cu inceputul.

 

M-am gindit sa-mi fac un suculet bun, asa ca am cautat pe net. Am gasit ceva foarte complicat, dar nu m-am lasat descurajat. M-am uitat din nou si din nou. Pina la urma am inteles cum se face. Am facut mizerie. Upss…

In fine, am mai gasit ceva! Din nefericire, la fel de “util”… Dupa cum zicea si Micul Print: sint tare ciudati oamenii mari. Dar incep sa ma obisnuiesc cu asta. Ca sa ma mai bine dispun mi-am pus un cintecel dragut.

Direct din perioada hippie / happy si cintecelul despre sucul de portocale inghetat. Probabil ca fiind pe LSD, asta judecind si dupa imagini – nu ca ar fi ceva in neregula cu culorile din clip – portocala congelata iti poate trezi in minte citeva melodii cu adevarat vesele. Sau nu. Tine de predispozitia fiecaruia.

 

Bun! Sa nu uitam de floricia mea. Eu zic ca-i “orange-art”. Frank Stella a fost copil mic pe linga mine. Am facut floricica. Mi-am facut poze. Sint un ursulet fericit. Numai suculet nu am baut astazi…

This slideshow requires JavaScript.

3 comments on “Ziua portocalelor: cintecele, filmulete, Orange-art!

Leave a Reply

