Gallery

Ma grabesc sa deschid!

 Imi beau rapid ceaiul si ma duc sa deschid! Astazi am mult de lucru. Am promis ca in prima zi ii voi da prietenutului meu un fresh din portocale bune. “Copil cuminte” mi-a scris pe blog si ne-am imprietenit imediat. Am vorbit cu el si vine sa-si bea suculetul. Nu vine singur, ca-i cam micut.

Sint ciudati, insa, oamenii! mari V-am spus? De ce s-ar mira cineva ca vreau sa fac cadou un suculet bun unui copil? E doar un suc. Nici nu voi saraci, nici nu ma voi imbogati dintr-atit!

La fel, vor putea mereu conta pe o cafea buna Miki, Boby, Kuki, Istvan, toti ceilalti care au muncit cu atit de mult drag la Francesca, toti cei care au pus suflet si au adus un strop de omenie pura intr-o lume atit de ciudata cum e cea in care traim. Si, mai presus de orice, au transformat o ditamai hruba intr-o adevarata opera de arta. “Francesca” e incredibil de frumoasa. Am fi putut s-o deschidem ca atare la Viena, La Munchen, in Luxemburg, Oriunde in lume. Nu ne-am fi facut de rusine cu ea.

Apoi, drept sa va spun, locul e de-a dreptul cosmopolit! Poza am facut-o aseara, de-asta e asa de intuneric.

Iar asta e prima ciocolata calda preparata la Francesca! Cica “in stil norvegian”. Noi avem alta reteta, dar nici asta nu pare sa fi fost tare rea.

 

Daca as fi turist, este exact ce mi-as dori sa gasesc! De multe ori mi s-a intimplat sa ajung undeva dimineata si sa am chef sa beau o cafea calda si buna, sa imi iau o briosa, ceva, un “cup cake”, si sa ma duc in treaba mea si sa fac poze.

La fel, daca as munci undeva in zona, tare as vrea sa am asa ceva in apropiere. Si, in jur, credeti-ma, lucreaza multa lume: in banci, facultati, magazine… Ei bine, de asta ma grabesc!

Leave a Reply

