Gallery

Hai la “inghe”!

De foarte multa vreme asteptam clipa asta! In cele din urma pot papa pe saturate! Yes! Dar aici a fost nevoie de un pic de magie ca sa ma pot strecura linga tavitele cu inghetata! Sa zicem ca, pur si simplu, asa cum se intimpla de obicei in toate povestile, daca te dai de trei ori peste cap, poti sa te transformi un pic. Eu am ales sa ma fac mai mic, ca sa incap aici, unde trebuie!

Mai greu a fost sa ma dau peste cap. Credeti ca pentru un ursulet e chiar asa de simplu? Nu e. Nici nu mai vreau sa ma gindesc la ce mi-au auzit urechile! Unii au zis ca am funduletul cam mare. Deci, ca sa n-o mai lungim, nu, nu e usor sa te dai de trei ori peste cap!

Sau credeti cumva ca distribuitorii de inghetata sint ca cei din filme? Pai nu sint. Sint ca aia din bancurile ciudate. Adica azi iti aduc tavitele, miine vitrina si iti zic ca mai trec peste o saptamina si cu cornetele. De parca lumea ar vrea sa-si ia inghetata in causul palmei. Cred ca nu m-am nascut in locul potrivit, ca sa nu mai zicem de timp. Lasind insa chestiunile metafizice, axiologice, logice, mai bine sa ne referim la cele ice-cream-o’logice. Yaaaaammmi!

Retineti, deci: Francisc adora inghetata! Sa stiti ca mi-am procurat o lingurita. Si, daca tot sintem la momentul acesta, al marilor confesiuni, trebuie sa va spun neaparat ca prietena mea, Sarah McLachlan, are un cintecel nemaipomenit care se numeste…

Leave a Reply

