Gallery

Protestez impotriva exploatarii gazului de sist, impotriva exploatarii de la Rosia Montana, si nu mai vreau sa fiu tras de nas si de urechi!

Protestez! M-am saturat sa fiu tras de nas si de urechi! Toata lumea asta face! Oricine vine, se uita in jur, intreaba “Unde e Francisc?“, vine si ma trage de nas (desi, intr-adevar am un nas foarte dragut!) si abia pe urma se intereseaza de cafea, de briose, de suc de portocale, de frappe, de “inghe”. Cred ca daca ar fi gol de tot inauntru la Francesca, tot ar veni unii sa ma traga de o ureche, sa-mi dea niste palmute peste cap, mai nou si sa ma pupe!

Acum o saptamina m-am ales cu o insigna cu “Salvati Rosia Montana“! Bine. Vreau sa salvez lumea de cianuri. Si nici insigna nu-i tare urita. Iar cind am sa ma fac mare, vreau sa traiesc intr-o lume nepoluata. Neinfectata de cianuri si de alte reziduuri. Si, dincolo de toate povestile de pe lume, mi se pare cinstit ca daca eu nu ma duc sa-i otravesc pe alti, nici ei sa nu vina sa ma otraveasca pe mine. E o chestie de minim respect.

Ieri, m-am trezit in mijlocul altui protest! Impotriva exploatarii gazului de sist. Am protestat, cit am putut. Chevron, go FRACK yourself! Uuups! Am spus urit? Poate ca eram putin nervos. Poate ca stiam despre ce este vorba.

Da, fratilor, lumea nu e dreapta! Putin le pasa unora daca ne otravim sau nu, putin le pasa de ceea ce ne inconjoara, ca ni se mutileaza parcurile, copacii de pe strada, ca ni se ia dreptul de a respira aer curat, de a bea apa, de a trai sanatos. Putinele lucruri bune sint cele pe care ni le putem face singuri. Iar respect vom avea doar cit vom pretinde. Niciodata cit ni se cuvine! Avem cu totii problemele noastre, dar si a respira, sau a trai neotravit incepe sa fie o problema strict personala. Nu mai e problema eventualilor copii sau viitorilor nepoti, ne afecteaza acum. Deci, e pe aceeasi lista cu restul problemelor noastre de zi cu zi. Si, da, vreau sa fie pace in lume, sa se refaca stratul de ozon, sa nu ne otraveasca nimeni lumea in care traim si, dupa cum v-am spus, sa nu ma mai traga nimeni de nas si de urechi! Si, da, toate sint strict personale.

Leave a Reply

