Gallery

Altora le merg fulgii, noua ne vin!

 Inca de cind eram un ursulet foarte mic (si dragut), am invatat ca sint omnivor: adica la masa cind pap bun, asta inseamna zmeura, miere, mai nou cupcakes, inghe, deci multe lucruri bune. De toate felurile. Eram… as putea spune…  un ursulet tare fericit…

Problema a intervenit odata cu venirea lui Kiki. Inca de la bun inceput am observat eu ca nu este ceva tocmai in regula cu el. Prima data s-a apucat sa-si faca porumb cu unt si cu tot felul de sosuri care numai a zmeura si a miere nu miroseau. Papa de numai. Toata ziua minca numai porumb! Cu lingurita, inca.

Asa! L-am turnat! Pe urma, a inceput sa gindeasca la scara mai mare. N-o sa credeti, dar si-a cumparat si o oala speciala. Mare. Ca pentru el. Sa incapa mult porumb! Fiert. Asa ca, de dimineata si pina seara maninca porumb. Fiert. Mult. M-a si enervat ingrozitor, asa ca am pus o poza cu el pe Facebook. Numai la mincare ii sta capul.

Si pentru ca dementa are si o continuare, ii spune fulgi de porumb! Adica e prea mult! Cica pentru dimineata. Cereale, musli, fulgi de porumb, cu lapte. Mic dejun a la Kiki. Ceva usor, ca apoi sa poata sa manince porumb. Si iarasi porumb! Si-a cumparat bol pentru fulgi de porumb. Si lingurite verzi. Puteti crede? Si-a facut un raft intreg de cutii cu cereale si musli pentru “breakfast“. Cu mere si scortisoara, cu cioco, cu fructe, cu miere, cu toate dracoveniile. Si da, fulgi de porumb. Grozav ce-i plac! Si-a gasit si prieteni cu care maninca in fiecare dimineata. Sinteti prieteni cu Kiki? Ma gindem eu…

Desigur asta nu e tot! Pe zi ce trece tot mai multa lume e nebuna dupa porumb. Pina va uitati la ce am gasit eu pe net (si m-am ingrozit!), ma duc sa culeg niste zmeura. Mai sint si ursuleti normali pe lumea asta! Nu toti. Kiki e nebun.

Leave a Reply

