Gallery

Briose de urs(ulet): Briosele Francisc

Si uite asa ne-am procopsit si cu Briosele Francisc! Nu stiti ce sint Briosele Francisc? Asta inseamna ca nu v-ati luat niciodata un ursulet destul de pisalog pe cap. Ca s-o luam catinel, cit sa priceapa toata lumea, Francisc s-a uitat pe Animal Planet si a inteles de acolo ca ursuletii sint speciali si ca au nevoie de mai multa hrana “in aceasta perioada”. Care “aceasta” perioada?

Ca si cum pina acum ar fi fost tare econom cu ce baga in burtica! Deci, zi si noapte a tot mormait ca si lui ii plac foarte mult briosele si sa discutam “unde vrem si cu cine vrem”, dar sa-i comandam niste briose si lui. Noa, asta nu-i tare greu, ne-am zis noi, numai ca Francisc avea cu totul si cu totul altceva in cap. Adica, isi dorea briose de ursulet, croite pe dimensiunea lui.

Neavind loc de intors, am discutat – nu-i asa – unde am vrut si cu cine am vrut, si ne-am dat peste cap sa-i facem lui Francisc briose. Sigur ca nu s-au inventat inca formele suficient de mari pentru cuptor, probabil cam cit juma’ de masa in diametru, dar pina la urma am ajuns la un compromis cu Francisc si i-am luat briose gigant (pentru noi) adica “briosele” pentru el – “doar” duble ca si dimensiune!

N-am reusit nicicum sa intelegem de ce nu se pot papa mai multe briose mai micute in locul unei briose tip Francisc, dar nici el nu ne-a lamurit. Ii trebuiau de-astea mari si pace. Sa fie “de ursulet”. Si un ursulet merita sa aiba o briosa ca pentru el. Pai sigur ca da. Nu toata lumea e la cura si dieta alimentara.

Deci, incercati sa ghiciti in imaginea de mai jos care este Briosa lui Francisc! Si daca va place, numai si numai lui Francisc sa-i multumiti pentru asta. (Nu! Nu este o urma de labuta, sint briose!)

Sau, ca sa fie si mai usor si sa intelegeti perfect despre ce vorbim, iata:  

Leave a Reply

