Gallery

Black Friday: Cum am ocolit o paruiala pe cinste pe motiv de ciocolata

Da! Au venit oamenii si-au luat ciocolata. Ce sa zic? Frumos din partea lor. Sigur ca stocul scadea si sansele sa mai prind o bucata erau tot mai slabe. Vorbim de ciocolata adevarata, nu ce se gaseste la magazin. Stiti? Chestia aia facuta din unt de cacao, mirodenii, bunatati… Asa ca, inca de dimineata am inceput sa stau cu ochii pe tavile cu ciocolata. S-au dus cele cu migdale, am inghitit in sec. Erau si cu sirop de artar. Foarte bune. Nebunie curata. Cele cu prune, ce sa va mai spun? Au trecut cit ai bate din palma. Am inghitit iarasi in sec.

Au inceput sa dispara si bucatile cu alune de padure si caise. Numai ursulet sa nu ajungi intr-un asemenea loc! Ce sa-i faci? Viata e dura.

Ca si cum astea n-ar fi de ajuns, pe inserate a inceput sa se stringa lume si mai abitir. Au luat si-au tot luat cioco dupa cioco. Pe urma, s-a oprit totul. Mi-am ridicat privirile si-am vazut ca mai ramasese o singura bucata de cioco. Cu ghimbir. Restul tavilor erau deja spalate si puse la uscat.

Asta cu ghimbir e cea mai buna. M-am uitat la ceas. Mai era de asteptat. Pffffff, greu mai trece timpul citeodata. Oricum, s-a intunecat afara, s-a lasat frigul, cine sa mai vina pentru ciocolata acum?

Sperantele au renascut. M-am uitat din nou la ceas. Eh, tot mai e de asteptat. Intre timp, am si inceput sa imi compun fraza “nevinovata” prin care sa ajung sa pun mina pe bucata de cioco. As putea spune, “uite, una a mai ramas, daca voi n-o vreti, ma sacrific eu si…” ori as putea sa zic “OK, asta oricum nu mai arata cine stie ce bine, asa ca…” sau as putea sa zic pur si simplu “ce bine c-a ramas cu ghimbir, ca spre deosebire de voi eu cred ca nici n-am papat din asta“, sau as putea sa iau pur si simplu tava, ca si cum as duce-o la spalat, iar pe drum… In fine, exista momente in viata cind e mai usor sa accepti ca te fac ceilalti grobian decit sa renunti la ceva atit de bun. Ca si varianta ultima, de salvare, mi-am notat in minte si fraza “Pai hai s-o impartim!“, destinata celui mai disperat caz.

Patru adulti si un ursulet (eu) am ciulit imediat urechea, caci parca auzindu-mi fierbintele rugaminti, cucul iesi din orologiu cu vreo 3 minute mai devreme si spuse ce avea pe suflet. Stiti voi, chestia aia stupida: cu-cu, cu-cu. Patru adulti si un ursulet=(eu) stateam si salivam la o bucata de cioco incredibil de buna. Ora inchiderii! L-am iubit pe micul cuc. Mi-am si dres imediat glasul, cind ce sa vezi? Numai ce-aud din spate: “O bucata a ramas. Nu are sens s-o mai tinem acuma”. Sigur ca nu, de parca ar fi cine stie ce perisabila!

Mai e desschis?” – intervine si-o alta voce din spate. Clienti! Pereche. El si ea. Ups, noroc ca se duc la vitrina cu linzere. Buneee linzerele, stiu eu chestia asta, numai la cioco sa nu se uite! Se tot invirt, se tot codesc… Nenorocire!

Stiti reclama aia la Segafredo cu perechea care sta la masa, lui i se aduce cafea, ei nu. Ea vrea cafeaua, el nu i-o da, ea insista, el nu se lasa. Ea pluseaza si pune inelul de logodna pe masa. El ridica din umeri si isi bea cafeaua. Segafredo. Da, ce bine am ris! Un macho, iubitor de cafea. Mi-am zis ca asa ceva numai in reclame se intimpla. Pina azi. Ea opteaza pentru cioco. El o cumpara. Ea zimbeste fericita. El ia ciocolata, o ridica, musca din ea. Zice: “Si dati-i si ei ceva, stiu eu, un linzer, o broscuta?”.

Patru adulti si un ursulet inghit in sec. Da, stiu. Nici macar chestia cu impartitul n-a functionat. Un ursulet se duce la nani. Si miine e o zi. Trei adulti se duc acasa, la nani, probabil. Al patrulea se duce sa ia ingrediente pentru cioco. Asa-i trebuie daca e asa mare maestru! Sanyi, te pupam, sigur nu era aglomerat… de Black Friday…

2 comments on “Black Friday: Cum am ocolit o paruiala pe cinste pe motiv de ciocolata

  1. Nu-i chiar asa de simplu… Sa vedem ce se produce acuma, in puterea noptii, cind muzele roiesc in jurul maestrului Padurean… Dar foarte mult imi place ideea asta cu pusul de o parte! S-ar putea sa pun pentru amindoi…

Leave a Reply

