Gallery

Francesca implineste un anisor

.

.

In urma cu exact un an de zile am deschis Francesca. Dupa ce am trecut de prima clienta si am incasat fabuloasa suma de 4 lei ne-am simtit aproape in Nirvana. Ce mai, fluturi in stomac, palme transpirate, inimile batind nebune… Pe urma au venit alte doua doamne. Si-au luat cite ceva, s-au asezat, aproape c-au si “consumat”, ca in jurul lor,  vreo 5-6 oameni se foiau curiosi nevoie mare. Sigur ca eram curiosi de orice ar fi avut de zis. “Atitia prieteni? Toti sinteti prieteni?” – ne-a intrebat cea blonda. Aliniati intr-un soi de semicerc am dat din capete, ca da. “Inseamna ca acum ati deschis, sau ceva“, a concluzionat rapid, mai zicind ca atitia prieteni intr-un singur loc nu gasesti in mod normal.

Si totusi, a trecut un an, iar noi tot prieteni am ramas. Tot atitia, daca nu mai multi, tot in acelasi loc. Doar ca… ne-am obisnuit sa ne foim mai discret in jurul celor care intra. Chiar si Francisc e mult mai rezervat acum.

latte-heart

.

Cel de-al treilea client a fost un “el”. N-a stat mult pe ginduri, a pus mina pe mobil si si-a convocat niste amici, in mare graba, sa le arate “minunea” de cafenea pe care o descoperise. Au venit oamenii, s-au uitat, ne-au spus cu parere de rau, spasiti, ca nu vom rezista, nu ca ei nu si-ar dori, doar ca lumea nu e inca pregatita pentru noi. Ne-au spus-o pe aia cu ghiocelul. “Cu o floare nu se face primavara“.

Drept sa spunem, nici noi nu sintem tocmai pregatiti pentru lumea aia… S-a adeverit intre timp, ca exista totusi oameni care tinjesc dupa Francesca, poate ca nu multi, dar oameni buni. Carora le multumim. Ca exista ei, ca sa existam si noi, pentru ca impreuna putem sa aducem primavara in oras.

1an

One comment on “Francesca implineste un anisor

Leave a Reply

