Elvis traieste! Iar Francisc si Gianina Corondan au dat-o pe rock

Pai cum sa nu ti se pleosteasca urechile cind vezi ca cineva se pregateste sa rontaie in fata ta o prajitura cu morcov si magiun? Eram gata sa fac orice pentru a ciuguli citeva firimituri, macar. Ca o ultima baricada imi fixasem sa-i spun Gianinei Corondan in ce an s-a infiintat TVR, ca sa-i poata da un sms lui Elvis Saftoiu.

Pai vine o vreme, in viata oricarui urs... cind pur si simplu lumea presupune c-ai papa ceva...

Vine o vreme, in viata oricarui urs, cind pur si simplu lumea incepe sa presupuna c-ar gusta ceva…

Pe urma, gindindu-ma mai bine, mi-am zis ca tocmai din cauza lui Elvis ne aflam in fericita postura de a sta de o parte si de alta a unei prajituri, seara, noi doi, deci pentru ce sa ma mai agit? Asa ca, mi-am adincit privirile in singurii ochi mai mari decit ai mei (si da, poate si mai frumosi) si am lasat lucrurile sa curga. Ati vazut cum se intimpla in filme? In Love Story… filme din astea… Replici frumoase, dom’le, cum nu se mai scriu azi…

Stiti, doar, ca am o privire irezistibila!

Stiti, doar, ca am o privire irezistibila!

Iata pasii de urmat!

Cine-i baietel cuminte si papa frumos?

Cine-i baietel cuminte si papa frumos?

Nu strica nici sa te lasi rugat un pic! Din cind in cind…

0003

Mai negociem, mai o glumita…

0004

Dar in viata toate au un pret! Cind scoti o fata la o praji, iar apoi fata are chef de-un dans… marimea nu mai conteaza.

0005

Aveti idei? Avem solutii!

0006

E visul oricarui ursulet ca dupa ce a mincat praji sa si danseze. Cica pentru praji, si ursul joaca! In fine, de generatii intregi se tot acrediteaza ideea asta ca e de bon ton sa utilizezi acest mijloc cit se poate de artistic de exprimare a mesajului prin miscari ritmice dar expresive ale corpului, executate in ritmul muzicii. Iar daca vorbim de Gianina Corondan, v-ati prins ca e vorba despre rock!

Sau nu?

0008

Pe urma, mijlocul artistic de exprimare a mesajului prin miscari ritmice, dar expresive, ale intregilui trup, executate in ritmul muzicii, a imbracat variante de-a dreptul coplesitoare.

0009

In Lacul lebedelor de m-as fi manifestat artistic, ritmic si expresiv timp de o stagiune intreaga, nu cred ca s-ar fi comparat cu clipele de extaz artistic din Francesca. V-am spus de ochii aia mari si frumosi, poate mai mari decit ai mei? Vax! Dupa un astfel de dans nimeni nu ma mai intrece la dilatatia pupilara! Nici cu atropina!

Is this love? Is this love?

Is this love? Is this love?

Si, ar fi pacat sa incheiem fara Un pic de muzica interpretata chiar de Gianina!

One comment on “Elvis traieste! Iar Francisc si Gianina Corondan au dat-o pe rock

  1. Pingback: Mythbusters: Inca o treaba definitiv rezolvata. De ce ma indragostesc (annual) de Gianina? | francesca2012

Leave a Reply

