Gallery

RunTastic makes sports stiintifico-funtastic. Dar iata o solutie …

Toti prietenii mei au descoperit mersul pe jos. Si alergatul, plimbatul, datul cu bicicleta. Foarte frumos! Si, aproape fara exceptie, toti imi posteaza performantele lor pe Facebook. De parca as vrea sa le compar. Figuri chinuite, transpirate, implorind mila (parca), se insira pe monitor in mod aleatoriu. Plus hartile de rigoare. Toata lumea stie cit de mult iubesc hartile cu strazi pe care nu voi umbla niciodata. Ursuletul Panda a alergat 29 de minute, rastimp in care a parcurs vreo 4 kilometri, a ars calorii si kilocalorii. Peste 200. Ursul polar s-a dedat la Nordic Walking si parcurge 10 km in 4 ore, si el arde niste kcal de bun simt. Varul Grizzly a dat-o pe Running. Chinuit si el, figura ravasita, par vilvoi, sprincene siroind a transpiratie, ochi exoftalmici, pupile dilatate, nari cautind flaminde dupa oxigen. Super.

Asa ca, ma iertati ca n-am mai putut sa stau nici eu. Insa, inainte de a ma deplasa din “start point” to “end point”, mai trebuie sa fac ceva esential: sa-mi pozez laba piciorului. E o chestie fara de care pur si simplu nu merge…

Labuta Nike, marimea 68... :)

Labuta Nike, marimea 68… 🙂

Deci, formalitatea fiind indeplinita, ia sa va dezvalui si traseul meu! Nu e foarte lung, va avertizez. Si, indiferent cite grade erau afara, eu chiar nu le-am masurat. Nu m-a interesat nici “elevatia”. Va spun doar ca s-a intimplat pe asfalt, intr-un loc “Normal Frequented”.

run

Nu mi-am postat infatisarea desfigurata, observati insa ochisorul meu, in stinga, si luati aminte! Am parcurs 0,08 km! Din fata de la Francesca si aproape pina la coltul de vis a vis.

No, bun asa! Pai sa va amintesc atunci de prietenul meu Peter O”Toole si de Richard Roundtree? Ati vazut Man Friday (1975)? Teoretic, e vorba de Robinson Crusoe.

MF

Dar si mai exact, avem aici un episod fascinant despre “running”! Deci, sfatul lui Francisc e sa nu fiti asa de… Robinsoni… Mai si bucurati-va de ceea ce faceti.

Si, daca tot am ars atit de multe calorii, iara ce va propun:

t

Leave a Reply

