Mythbusters: Inca o treaba definitiv rezolvata. De ce ma indragostesc (annual) de Gianina?

Noi doi.

Noi doi.

Ma tot intreb… Ma tot intreb… Dar raspunsul pare sa fie unul singur: pentru ca Gianina vine cam o data pe an. Si-atunci? Ce sa fac? Ma indragostesc ca un ursulet nataflet… Pai ce sa fac?

Gianina Corondan

Gianina Corondan

Si… da, sigur c-ar mai fi niste mici detalii… Ii place ciocolata. Dar si mie imi placeeeeeeeee! Si cel mai frumos lucru de pe lume este ca stie sa imparta cu mine. O ciocolata pentru ea, un zimbet pentru mine…

Simt eu ca pot conta pe fata asta :)

Simt eu ca pot conta pe fata asta 🙂

Ar mai fi, desigur, modul acela unic in care-mi palpeaza pancreasul si splina, dar ma gindesc ca asta nu poate avea decit conotatii pozitive, vrea sa se asigure ca sint bine…

Uh-ah-ah!

Uh-ah-ah!

Si-ar mai fi si cafeaua de dupa… de dupa… De dupa.

... dupa aceea, un pic de cafea...

… dupa aceea, un pic de cafea…

Dau tot din casa! Fratilor, e revolutie. Mi-am luat blogul inapoi!

VEZI SI: Elvis traieste! Iar Francisc si Gianina Corondan au dat-o pe rock

 

Leave a Reply

