Marc Aymon m-a rapit. M-a rapit pur si simplu

IMG-20

Da, asa a inceput… Am sa va povestesc din fir a par… La inceput a fost concertul. Asa ca, au venit unii si au lipit un afis si la noi. Chestii… “Efectul fluterului”. Un musician elvetian… Habar n-aveam ce avea sa urmeze…

IMG-20150

Daca as fi banuit ce avea sa se intimple, poate ca nici n-as fi stat chiar atit de linistit toata dimineata. Doar ca, la astfel de lucruri nu te prea astepti. Deci, stateam si aranjam fursecuri, turta dulce si islere, ca orice ursulet cuminte. De altfel, uite ce bine mi-a iesit asta!

IMG-20150625-00

Deci, habar n-aveam cine este acest Marc Aymon, nu trecusem niciodata pe siteul lui, nu ii ascultasem capodoperele. Dar, orasul intreg parcea ca abia asteapta sa-l asculte, panotajele stateau marturie peste tot.

1610936_7

Pe urma, s-a intimplat sa vina, asa, pur si simplu, cu-n amic de-al lui, sa ma ia fiecare de cite o minuta si sa ma scoata din casuta mea, din viata mea, asa, parca numai pentru o poza.  Banuiam ca este un fan de-al meu, asa ca am cedat. Pe urma, iarasi o poza, iarasi citeva cuvinte suierate misterios…

IMG-201

Cam asa s-a intimplat… Ce a mai urmat, nici nu stiu… Cred c-a inceput sa cinte ceva. Pentru mine. Poate chiar piesa asta:

Deci lucrurile s-au precipitat… Si am plecat…

IMG-2015

Leave a Reply

