#Grexit? Habar n-am. Dar iata tot ce trebuie sa stii despre #Frexit

Frexit or not

Frexit or not

Imi era foarte dor de o baita buna. Merge pe caldura asta. Asa ca am ocupat baia. Am ocupat vanita. Am ocupat niste metri cubi de apa si citeva galeti de spumite, samponele, chestii din astea ursuletesti. Am si eu momentele mele…

Ziua buna de dimineata se cunoaste si… seara se termina. Baita buna de dimineata se cunoaste si… la un moment dat cineva te alunga din baita. Ce-I drept, mi se facuse blanita numai franjuri si ciucurei, dar tot as mai fi stat.

Intre timp, v-as putea povesti despre ce inghetata am papat? De capsuni. A fost foarte buna. A! Si vreti sa stiti ce este frexitul? Pai, am sa va spun…

 

Frexit-ul este “exitul” lui Francisc din zona baitei. Spre deosebire de grexit, frexitul chiar s-a petrecut deja… O, saracul de mine…

 

Leave a Reply

